.

 

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد در اين جلسه رئيس ستاد انتخابات استان با ارائه گزارش از روند برگزاري چهارمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و سومين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت : هيئت هاي اجرايي انتخابات خبرگان رهبري در 10 شهرستان و در 10 بخش استان تشكيل شده است و از 13 مهر ماه كار ثبت نام از نامزدهاي انتخاباتي آغاز شده است و تا 19 مهر ماه ادامه دارد .

 



سيد محمد حكيمي تعداد شعب اخذ راي در سراسر استان را 936 شعبه عنوان و اضافه كرد اين شعب اخذ راي براي برگزاري همزمان انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي شهر و روستا پيش بيني شده است و 20 هزار نفر از عوامل اجرايي استان دست اندركار برگزاري اين انتخابات هستند.

 

وي اظهار داشت ثبت نام از نامزدهاي انتخاباتي شهر و روستا نيز از 24 مهر ماه به مدت يك هفته انجام مي شود .

 

رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان نيز ضمن اعلام توزيع اعتبارات توسعه استان افزود مجموع اعتبارات توسعه استان يكصد و 72 ميليارد ريال است كه يكصد و 47 ميليارد ريال آن در قالب 17 فصل مجزا بين شهرستانهاي استان توزيع شده است.

 

اولياء با بيان اينكه 25 ميليارد ريال از اعتبارات توسعه استان به صورت متمركز و به منظور كمكهاي فني و اعتباري در قالب فصلهاي عمراني استان هزينه مي شود اضافه كرد : اعتبارات مازاد بر درآمد امسال در استان بالغ بر پنج ميليارد و پانصد ميليون ريال بوده و در بخش هاي تحول اداري ، صندوق مهر رضا ، طرحهاي مطالعاتي اداره كل امور اقتصادي و دارايي و تكميل ساختمان دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي هزينه مي شود .

 

وي با تشريح اقدامات انجام شده در زمينه انجام سرشماري عمومي نفوس و مسكن در استان اظهار داشت : تاكنون دو مرحله آموزش كارشناسان و مديران اين طرح انجام شده و ماموران سرشماري نيز از فردا آموزشهاي لازم را خواهند ديد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا